Pogosta vprašanja

     

    1. Kako deluje Klik2go?

    Klik2go vam predstavi ponudbe s popusti in brez, ki zajemajo samo izbrane kakovostne ponudnike.
    Uporabniki Klik2go ob nakupu vrednostnega kupona na spletni strani klik2go.si imajo možnost plačila samo 20 % zneska, ostalih 80 % cene se pa plača ob unovčenju vrednostnega kupona pri ponudniku. Pri nekaterih ponudbah pa je možno tudi plačilo  v višini 100% zneska za storitev, ki jo ponuja ponudnik.

    2. Ali se moram za nakup registrirati na Klik2go?

    Za nakup ponudb na Klik2go.si ne potrebujete registracije. Ob nakupu je potreno vnesti svoje podatke, kateri bodo razvidni tudi na kuponu. V kolikor se registrirate se ustvari vaš osebni Klik2go profil, kjer bodo shranjeni vaši osebni podatki, vaši nakupi in vrednostni kuponi. Zaradi postopka unovčenja kuponov potrebujemo vaše verodostojne podatke. Pravilnost podatkov je pomembna tudi zato, da lahko ob morebitnih nejasnostih, ekipa Klik2go stopi v stik z kupcem, ali ponudi pomoč pri nakupu ali koriščenju vrednostnega kupona.

    3. Kaj pomeni gumb DODAJ V KOŠARICO?

    S klikom na gumb DODAJ V KOŠARICO začnete postopek nakupa izbrane ponudbe. S klikom na gumb ''KONČAJ NAKUP'' se vam odpre ''Košarica'', kjer so vidne vse ponudbe, ki so trenutno v košarici. Če je željeni paket in količina le tega pravilna, kliknete na gumb ''KONČAJ NAKUP''. Sistem vas preusmeri v ''BLAGAJNO'', kjer izpolnite vse zahtevane podatke in izberete način plačila. Po vnosu vseh informacij kliknete gumb ''ZAKLJUČI NAKUP''. Po opravljenem nakupu prejmete vrednostni kupon v vaš osebni profil na spletni strani, ki bo viden v rubriki ''MOJ RAČUN'' ter na vaš e-mail naslov. Vrednostni kupon nato natisnite in se z njim odpravite k ponudniku, kjer doplačate preostalo vrednost in uživate v oddihu.

    4. Kakšen način plačila Klik2go vrednostnega kupona lahko izberem?

    Izberete lahko plačilo s Paypalom, plačilno kartico, kreditno kartico in plačilnim obrazcem (UPN). Plačilo lahko izvedete tudi preko svojega e-bančnega računa (npr. Klik, Bank@Net, itd.) ali UPN obrazca, ki ga plačate na pošti ali banki. Po prejetem plačilu bo vrednostni kupon viden v vašem profilu na spletni strani pod rubriko ''MOJ RAČUN''.

    5. Ali je plačilo s kreditno kartico na Klik2go varno?

    Nakupi na Klik2go strani so zelo varni.

    6. Kaj je redna cena?

    Klik2go redna cena predstavlja polno ceno storitve pri ponudniku brez popusta. Redne cene so sestavljene iz najvišjih danih cen storitev na ceniku pri ponudniku.

    7. Kaj je Klik2go cena?

    Klik2go cena je znižana cena za storitev, ki jo ponuja ponudnik.

    8. Ali moram kupon unovčiti na dan nakupa?

    Ne. Vrednostni kupon se kupi, ko je ponudba objavljena na spletni strani Klik2o.si. Vrednostni kupon se lahko unovči kasneje, po predhodnem naročilu na storitev pri ponudniku, po telefonu ali e-naslovu, navedenima v opombah ponudbe na vrednostnem kuponu. Termin koriščenja kuponov je naveden v opombah.

    9. Kako dolgo je vrednostni kupon veljaven?

    Kupon Klik2go je veljaven do zadnjega dne v omejenem datumu, katerega je ponudnik določil za odobritev popusta in ki je viden v opombah in opisu paketa.

    10. Ali se lahko kuponi združijo in se tako koristi daljše bivanje?

    Ena oseba lahko kupi več vrednostnih kuponov in jih po želji unovči posamezno ali jih v dogovoru s ponudnikom združi in tako rezervira daljše bivanje. Združevanje kuponov je vedno pogojeno s politiko posameznega ponudnika.

    11. Kako rezerviram termin?

    Po opravljenem nakupu, termin rezervirate na ponudnikovih kontaktih, ki so napisani v opombah ponudbe na vrednostnem kuponu. Opozarjamo, da je zaradi omejenih ponudnikovih kapacitet priporočeno preveriti razpoložljivost termina še pred samim nakupom kupona.

    12. Ali lahko s seboj vzamem tudi otroke? Kakšne so cene v tem primeru?

    Vsak ponudnik ima določene pogoje, ki dovoljujejo ali onemogočajo nastanitev otrok v sobi ali apartmaju. Vsak ponudnik sam določi možnost obiska z otroki in višino potrebnega doplačila, ki je v večini primerov naveden v opombah. Če ti podatki v opombah niso navedeni, se obrnite na ponudnika in jih povprašajte za točne informacije.

    13. Kje vidim svoje kupljene vrednostne kupone?

    Kupljene kupone lahko vidite v svojem Klik2go profilu, do katerega lahko dostopate desno zgoraj na spletni strani www.Klik2go.si. Ob registraciji si določite uporabniško ime in geslo s katerim lahko kadarkoli dostopate do vašega profila, urejate svoje osebne podatke in spremljate status plačil in število vrednostnih kuponov.

    14. Kaj naredim v primeru, da pozabim geslo?

    V primeru, da pozabite geslo, v polju ''Prijavi se'' kliknite ''Izgubljeno geslo'' in sistem vam bo avtomatsko posredoval novo geslo na vaš elektronski naslov.

    15. Kako vem, da sem uspešno opravil/a nakup vrednostnega kupona?

    Po uspešno opravljenem nakupu boste v vaš Klik2go profil, pod rubriko ''Moj Račun'' in na vaš elektronski naslov prejeli vrednostni kupon, kar pomeni, da je bil nakup potrjen.

    16. Kako se odjavim od prejemanja e-novic?

    Za odjavo od prejemanja e-novic nam pišite na info@klik2go.si, ali v spodnjem delu elektronskega sporočila kliknite gumb »Odjava«.

    17. Ali lahko dobim darilni bon?

    Darilni bon je možno prejeti naknadno, poleg kupona za izbrano ponudbo. Za darilni bon je potrebno zaprositi na elektronskem naslovu info@klik2go.si ali telefonski številki 080 62 62.

    18. Ali ima Klik2go na voljo pomoč uporabnikom?

    Za kakršna koli vprašanja se lahko na nas obrnete preko brezplačne telefonske številke 080 62 62 ali preko elektronske pošte na naslov info@klik2go.si in z veseljem vam pomagamo in rešimo težavo.